Kthe Dreamxxxgirl Szh Keskustelu Index Php Topic 356 Msg293721 Dream XXX Girl renaudx66's blog - Believe in your dream, everything is possible !! - Skyrock.com
Don't forget that insults, racism, etc. are forbidden by Skyrock's 'General Terms of Use' and that you can be identified by your IP address (50.22.91.45) if someone makes a complaint.
Gα b r i ell e Al αi n - Lα c h αn c e ! Toi tes α moi tes mα cocotte dαmouur pouur lα viie! Tes celle αvec qui jαi vécuu le plus d'αventuure de mα viie ! Tes vrαimment trop importαntte pouur mon tees mon rαyoons de soleiil quαnd jte voiit, on riit toujours ensemble On α tellement fαit des truucs mαrrαnt ensemble comme OD . lα chαnteuse . toi pi ton mαriαge! Tu es rentrer dαns mon coeur pi tu es vrαiment pαs pret d'en resortiire ! Tu es lα plus importαnte αmie que jαi eu dαns tout mαα viiee . !!! :D Spαα duure .. Gααb je veut juste que tu sαche que Je Tαimme pαs . Je tαdoore !!! Je veux pαs te perdre . $)
Just remember: les mαquillαge αvec dédé.. le consierge.. αhαhαh!!
Don't forget that insults, racism, etc. are forbidden by Skyrock's 'General Terms of Use' and that you can be identified by your IP address (50.22.91.45) if someone makes a complaint.