Dream XXX Girl

Kthe Dreamxxxgirl Szh Archive Index Php T 255710 Dream XXX Girl ChartBase

Kthe Dreamxxxgirl Szh Archive Index Php T 255710 Dream XXX Girl

( Index asearchcsearch r Kthe 25 Index 1 Kthe Szh r Archive hsearchv Index search Szh r Szh h 255710 v Php searchs 255710 asearchc Dreamxxxgirl l Kthe I Php d s Archive a 255710 c Dreamxxxgirl )

Tip In This Moment The Promise [Rock] (vancairo)

Tip Elefant Memories Of Tomorrow [Rock] (vancairo)

Tip Liisi Koikson Hea [Rock] (vancairo)

Tip Acidman Alma [Rock] (vancairo)

Tip Billy Talent Diamond On A Landmine [Rock] (vancairo)

Thomas Holm Ikea Pop

Rate: 7.7
Tophit

Chartbase.dk siger:
Hit

tom88 Tors. 23. september 2010 - 17:41

Nyt fra Thomas' kommende album.

Et catchy omkvæd og en fed tekst man sagtens kan forholde sig til :)

Fedt nummer, har mere og mere respekt for Thomas Holm. Ser frem til et nyt album, da det første var en succes hos mig.

vancairo | Fre. 24. september 2010 - 03:45
Fedt nummer. Lidt "skummel-poppet" som et dansk grand prix-hit fra 1980'erne:-)

Cheryl Cole Promise This Pop

Rate: 9
Weltklasse

Chartbase.dk siger:
Tophit

vancairo Tors. 23. september 2010 - 06:00

Girls Aloud-medlemmet Cheryl Cole's solodebut "Fight For This Love" gik hen og blev et massivt hit over det meste af verden.

Men ingen af de 2 opfølgersingler "3 Words" og "Parachute" har rigtigt hittet - ihvertfald uden for UK og Irland.

Så det lå lige til højrebenet med en "røvrenderversion" af albummet 3 Words - altså udgive det igen med et par ekstra numre på.

Heldigvis ser det ud til at vi ikke bliver snydt dennegang og i stedet er der et helt nyt album på vej fra den britiske X-Factor-dommer.

"Promise This" er første singleudspil derfra - iøvrigt flankeret af en rigtig flot video:-)

PopUrban som vi kender det, byder singlen på - men også lidt afrikansk indflydelse er der, her i kølvandet på Shakira's enorme succes med "Waka Waka".

Umiddelbart ikke er nært så stærkt track som "Fight For This Love" - men uden tvivl bedre end de 2 efterfølgende hits.

Plussiden tæller desuden også at hun nu har et "navn" og er kendt, samt at det nu er X-Factor-sæson i mange lande, som helt klart nok skal gøre brug af et besøg af sangerinden ligesom vi gjorde i Danmark med hende og "Fight For This Love".

Mathilde Falch Sådan Er Du Rock

Weltklasse

Chartbase.dk siger:
Hit

vancairo Tors. 23. september 2010 - 05:59

Debutsinglen "Måske Om 5 År" hittede så forskellige steder herinde, som på CB Rock DK og CB DanskTopz og ja - ikke at forglemme at hittet faktisk peakede helt oppe på 3. pladsen på selve ChartBaseListen!

Det er naturligvis Mathilde Falch der her er tale om og ganske vist nåede hun ikke ind på HITS IN DK og fik sit store mainstream gennembrud i resten af landet, men det må siges at hun slog benene væk under ChartBase:-)

Nu er hun så klar med EP'en Kom Med Mig og singleudspillet derfra er nummeret "Sådan Er Du" her - og måske kommer det store gennembrud nu?

Ihvertfald kan jeg ikke se noget der skulle tale imod det. Musikken er fed RockPop med et snert af den specielle svenske Kent-sound og så er teksten ligesom på første singleudspil også helt i top!

En musikvideo ville helt klart hjælpe, men imens må vi nøjes med at nyde den smukke sangerinde på billederne her på linket.

Morph | Søn. 26. september 2010 - 10:10
Som nogen herinde måske har bemærket har jeg en forkærlighed for Hr. Falch, men det her nummer af Mathilde Falch er faktisk kanonfedt... Så tag lige en lytter!

McFly Party Girl Rock

Weltklasse

Chartbase.dk siger:
Top-10

En NewEntry på plads 38. på vores nye liste CB EuroChart, er i denne uge fra det britiske Rock(boy)band McFly.

De sidste 3 gange jeg har hittippet dem har jeg pointeret at de har haft hele 7 Nr 1. hits i UK, men at hvert af numrene ugen efter styrtdykker ned ad listerne.

Det samme kan jeg skrive nu - sjovt nok er der ikke kommet flere 1. pladser til, men mønsteret med nedturene er stadig det samme:-)

"Party Girl" her nåede "kun" 6. pladsen i UK og det gør det til 3 singler på stribe der ikke har nået Top 3. samtidigt med at singlen her dermed er den 3. dårligst placerede single de har haft på singlelisten.

Desto mere ironisk er det, at undertegnede her for første gang nogensinde synes at et McFly-nummer er rå-fedt!?!

Yes - teen-lyden er der satdigvæk, men samtidigt er der også tale om et nummer med "rigtigt" hitpotentiale, der ville kunne klare sig uden selve fanbasen. Sjovt nok har det måske så også skræmt nogle af disse fans væk, med den ændrede stil.

Det er PowerPopRock med ElectroPop-indflydelse og bliver dette ikke et hit så må det skyldes netop at det er McFly - altså det modsatte af hvad det plejer at betyde:-)

Det er superproduceren Dallas Austin der har trykket på knapperne her og han har tidligere lavet magi for store navne som Michael Jackson, Madonna, Pink, Sugababes og Anastacia.

Hader du normalt McFly's kvalmende TeenRock - så giv alligevel den her en chance og et lyt!

Marwan Korrupte Politi Urban

Weltklasse

Chartbase.dk siger:
Hit

Marwan er en af de danske rappere som ingen næppe vil påstå er gået pop eller over og flirte med Dance-genren:-)

Efter udgivelsen af albummet P.E.R.K.E.R for nogle år siden, var stilen lagt for noget af det hårdeste rap der har fået chancen mainstream her i landet.

Det blev ikke den succes det burde ha' været, men nu er han tilbage med singlen "Korrupte Politi" og som titlen afslører, er Marwan ikke blevet blødere på de 3 år der er gået siden debuten.

Med A.V.A. som ugens HitPick i denne uge med "Mit Danmark" må man sige vi har 2 politiske opråb fra samme genre, men med noget forskelligt temperament og budskab.

Mange vil hade tracket her - ikke mindst for teksten og videoen. Men det ændrer ikke ved at når vi snakker dansk Rap, så er det her noget af det ypperste der præsteres og noget mere "real" end det udsalg genren ellers har måttet stå model til det seneste års tid.

KvikTips:

Tip Kay B. Take Me Away [Urban] (vancairo) yKthe Dreamxxxgirl Szh Archive Index Php T 255710 Dream XXX Girl ChartBaser o Dream XXX Girl Sexy Mega gKthe Dreamxxxgirl Szh Archive Index Php T 255710 Dream XXX Girl ChartBasee Mobile Saggy